Značka CF MOTO okrem štvorkoliek, prinesie aj svoje motocyklové novinky:
CFMOTO 125NK
Vitajte v novom svete motoriek pre mládež
Po prvý krát vstupuje od CFMOTO na trh motocykel pre najmladšiu generáciu v nahej triede kubatúry 125 ccm. Štýlový dizajn celej série „CFMOTO NK“ jednoznačne k tejto rodine 125-tku priraďuje a odvážne už v prvom pohľade odkazuje na to, že sa v každom smere radí k najmodernejším motocyklom na trhu. Frajerská koncovka výfuku pod sedlom, sebavedomé LED svetlá, nízka hmotnosť, ľahulinké ovládanie. Nedajte sa oklamať, do ruky sadne i dospelým jazdcom. K dispozícii je dokonca trakčná kontrola, prehľadný 5“ TFT displej a aby to bolo fajn, tak v základe je komunikačná jednotka T-Box, ktorá prostredníctvom APP CFMOTO RIDE dodáva smartfónovej generácii všetky potrebné údaje o stroji.
CFMOTO 450CL-C Bobber
Vitajte v novom svete klasiky
Čistá klasika… jednomiestny bobber… pre vyznávačov individualizmu. Neuveriteľne ladne pracujú radový dvojvalec bude robiť radosť predovšetkým majiteľom VO A2. Za klasickým lookom je skrytá najmodernejšia technika, tak napr. kované piesty s keramickým povrchom, 270° pootočený kľukový hriadeľ, predná vidlica Upside-down. Sedlo vo výške 710 mm, nízke ťažisko stroja, balónové pneumatiky – to všetko vám sľubuje jedinečný zážitok z jazdy. Klasika s okrúhlym svetlom vpredu ale skrýva smartfónové funkcie. V základe (EN EURO 5+) je telekomunikačná jednotka T-Box, stačí si stiahnuť APP CFMOTO RIDE a v obývačke si viete pozrieť na smartfóne, koľko paliva máte v nádrži, posledné kilometre či poslednú trasu. A nielen to, ak vám niekto pohne motocyklom na parkovisku dostanete notifikáciu. Áno spojenie klasiky s modernými technológiami to je Bobber od CFMOTO.
CFMOTO 675NK
Vitajte vo svete CFMOTO trojvalcov.
Prakticky streetfighter. Úplne nový radový trojvalec je dominantou tohto stroja. Pokojný v pomalej jazde, silný v stredných otáčkach a svalovec vo vyšších otáčkach a neskutočná maximálka na hranici 200 km/h. Antihoppingová spojka, radiálne brzdy, radenie bez spojky smerom nahor, pružiace jednotky z Japonska – KYB, šmrncová skoro neviditeľne zakomponovaná koncovka výfuku pod motorom, agresívny vzhľad a skvelá ergonómia. Aj tu je prítomná v základe komunikačná jednotka T-Box, ktorá prostredníctvom APP CFMOTO RIDE dodáva do vášho smartfónu všetky potrebné údaje o stroji. Počas jazdy jazdec číta palubné informácie z palubného 5“ TFT displeja, ktorý má podporu aj pre Google Maps.
CFMOTO 675SR-R
Vitajte vo svete okruhovej aj civilnej zábavy.
Mašina, ktorá vyzerá, akoby práve prišla z pretekárskeho okruhu. Sčasti je to aj pravda, pretože CFMOTO je zainteresované do MS motocyklov v triedach Moto2 a Moto3. I napriek pretekárskemu looku je motocykel postavený i na bežné užívanie, čo jazdec ocení v nenásilnom posede. Novučký trojvalec spája výhody dvojvalca a štvorvalca zároveň v pohľade na krútiaci moment a lineárny nástup výkonu. V ponuke menu je nastaviteľná kontrola trakcie a 5“ displej ponúka podporu pre Google Maps. Váha iba 189 kg, 15 l nádrž, nízka spotreba a k tomu japonské pruženie KYB ktoré je vpredu plne nastaviteľné (predpätie, odskok, útlm) a doplnené o zadný monoshock s nastaviteľným predpätím a odskokom sľubujú aj náročnému skvelú zábavu. T-Box pre APP CFMOTO RIDE je samozrejmosťou pretože je v základnej výbave.
CFMOTO 700MT ADVENTURE
Vitajte vo svete skvelého pokračovania 700-vky
Tak takúto neuveriteľnú zmenu 700-vky MY24“ nikto veru nečakal. Pokojne to nazvime evolúcia, pretože na motocykli nezostala jediná pôvodná krivka. Pre vami stojí vyšperkovaný stroj, ktorý dizajnom jednoznačne zapadá k triede 800MT. Motor s výkonom 59 kW, antihoppingová spojka, vpredu 19“, vzadu 17“ vypletané kolesá. Nové sú vylepšený krútiaci moment, nechýba trakčná kontrola, ukazovateľ tlaku v pneumatikách ale i bočné držiaky boxov. Poteší ochranný rám predných kapôt, kryt podvozku vyhrievané sedadlo vodiča a rukoväte. T-Box pre APP CFMOTO RIDE je tiež v základnej výbave.
CFMOTO 800MT-X
Vitajte vo svete nového levelu dobrodružstva.
Platforma modelu 800MT, ktorý sa stal v prvom roku predaja bestsellerom je teraz posunutá o level ktorý motocyklu umožní dobrodružstvo mimo bežnej cesty. Základom je radový dvojvalec (KTM R2R – LC8c), ktorý bol upravený na podmienky nového využitia v štýle „z cesty rovno do terénu“. Zvýšený krútiaci moment, spolu s výkonom boli upravené pre najlepšiu prácu pre stredné otáčky. Predná 48 mm vidlica je plne nastaviteľná (až 20 klikov), vpredu i vzadu sú vyššie zdvihy pruženia. Tomu zodpovedá 21“ koleso vpredu a 18“ koleso vzadu. Zaujímavosťou je delená palivová nádrž kde jej časti siahajú dolu a tak znižujú ťažisko motocykla. Nezabudlo sa na tempomat, Quickshifter, ukazovateľ tlaku pneumatík a trakčnú kontrolu, ktorá pracuje so 6-osou IMU riadiacou jednotkou Bosch. Vaša bezpečnosť to je náklonové ABS. T-Box pre APP CFMOTO RIDE je tu v základnej výbave.